دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی با «شناسنامه» در جلسه حاضر شوند

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از دانش‌آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره که موفق به دریافت «کارت ورود به جلسه» نشده‌اند خواست تا با ارائه «شناسنامه» در جلسات آزمون امتحان نهایی حاضر شده و «آدرس» حوزه آزمون خود را از طریق مدرسه محل تحصیل دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری آنا، دانش‌آموزان و متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت «کارت» ورود به جلسه نشده‌اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از «آدرس» حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد.

️ بدیهی است این گروه از دانش آموزان صرفاً با ارائه «شناسنامه» می‌توانند در جلسه آزمون حضور یابند.

همچنین آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس‌دار می‌توانند در حوزه حضور یابند.

این در حالیست که مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش روز گذشته (۲۸ اردیبهشت) در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد که «دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون امکان‌پذیر است»؛ و اینگونه از دانش‌آموزان خواست تا نگرانی از این بابت نداشته باشند چرا که تمامی شرکت کنندگان با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، در جلسه آزمون حضور خواهند یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن