جزئیات دروس ارائه شده در ترم تابستان مجازی برای دانشجویان علوم پزشکی

ارائه دروس علوم پایه و فیزیوپات؛

ثبت نام ترم تابستانی مجازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ از ۱۰ تیرماه آغاز می شود و دانشجویان علوم پزشکی می توانند دروس لازم خود را به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند بگذرانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ترم تابستانی مجازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ از تیرماه آغاز می شود و دانشجویان علوم پزشکی می توانند دروس لازم خود را به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند بگذرانند.

ترم تابستانی مجازی توسط دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از سال ۱۳۹۸ برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی در دروس مورد نیاز برگزار می شود.

ترم تابستان مجازی علوم پزشکی برای دروس علوم پایه و فیزیوپات

بر اساس موافقت و اعطای مجوز معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ترم تابستانی مجازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ برای دروس علوم پایه و فیزیوپات ۱ و ۲ و ۳ اجرا می شود (دروس ترم تابستانی به صورت مجازی در سامانه نوید به صورت هوشمند و آزمون به صورت حضوری در دانشگاه های مبداء برگزار می شود.

ثبت نام برای ترم تابستان ۱۴۰۲ از ۱۰ تیر آغاز می شود و دانشجویان علوم پزشکی تا ۲۰ تیر فرصت دارند از طریق دانشگاه علوم پزشکی هوشند واحدهای مورد نیاز را اخذ کنند. کلاس ها از ۲۶ تیرماه آغاز می شود و تا ۲۳ مرداد ادامه دارد. آزمون های ترم تابستان از ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ آغاز می شود.

ترم تابستانی برای دانشجویان رشته‌های دکترای عمومی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی با دو اولویت برگزار می‌شود.

اولویت‌ها شامل: دانشجویان شاهد و ایثارگر با سهمیه‌های مشخص شده و با دریافت معرفی‌نامه رسمی از ستاد شاهد و ایثارگر محل تحصیل و سایر دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی با رعایت ضوابط آموزشی و پرداخت شهریه ترم‌تابستانی و کسب معرفی‌نامه از اداره امور خدمات آموزشی دانشگاه محل تحصیل برای ثبت‌نام امکان‌پذیر است.

به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلاس‌ها در سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن