صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فرآیند صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ ای در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایزی تست، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دومین جلسه کمیته ­های تدوین استانداردهای شایستگی شغل و سنجش و ارز­یابی شایستگی این دانشگاه با حضور اعضای کمیته ­ها برگزار شد.

صدور گواهی صلاحیت حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی برای برخی مشاغل

این جلسه با هدف هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در جهت تدوین استانداردها و سنجش شایستگی­ حوزه ­های شغلی مربوط به اتحادیه کشوری آسانسور، پله ­برقی و تجهیزات وابسته، اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران، هلدینگ آذین خودرو و برقراری ارتباط نزدیک­تر با اعضای کمیته ­های مذکور در حوزه مشاغل مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین کارشناسان به منظور صدور گواهی صلاحیت حرفه­ ای دانست و تاکید کرد: در زمینه احراز صلاحیت­ها باید از ظرفیت مراکز آموزش علمی کاربردی نیز استفاده شود.

سپس دکتر معصومیان مدیرکل دفتر صلاحیت حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره ابعاد شایستگی و روند تشکیل کمیته ­ها، جدول زمانبندی و تکمیل فرم­های مرتبط با مراحل ارزیابی و صدور گواهی صلاحیت حرفه­ای نکاتی را بیان کرد.

در ادامه کارشناسان حوزه فرآیند صلاحیت حرفه ­ای ضمن تشریح نحوه تکمیل فرم­های شناسنامه شایستگی ­ها و ارزیابی شغلی به بررسی نظرات و پیشنهادات اعضاء حاضر در این جلسه پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن