اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان بروزرسانی شد

اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشگاه‌های معتبر ۱۴۷ کشور جهان را بروزرسانی و اعتبارسنجی کرد.

به گزارش ایزی تست، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، یکی از اصلی‌ترین وظایف اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان است، براساس آخرین اعتبارسنجی که برای سپتامبر ۲۰۲۴ صرفاً ویژه رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم است، انجام شده، دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور بروزرسانی شد.

در مجموع تعداد ۲۲۹۰ دانشگاه اعتبارسنجی شد که از آن تعداد ۴۴۶ دانشگاه در گروه الف (ممتاز)، ۸۳۳ دانشگاه در گروه ب (خوب) و ۱۰۱۱ دانشگاه در گروه ج (متوسط) در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل بارگذاری شد.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ اول تیر ۹۸ برابر با ۲۰۱۹/۰۶/۲۲ صرفاً در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی کنند.

گفتنی است مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آن‌ها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفاً تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن