برگزاری مدرسه زمستانی بین‌ المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدرسه زمستانی بین‌ المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS International Winter School ۲۰۲۴) برپا می‌شود و متقاضیان تا ۲۰ دی ۱۴۰۲ (۱۰ ژانویه ۲۰۲۴) فرصت دارند در این مدرسه ثبت‌ نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مدرسه زمستانی بین‌المللی بر اساس مذاکرات به‌عمل‌آمده با دانشگاه‌های کشورهای هدف شامل عمان، مالزی، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، هندوستان و روسیه درباره زمانبندی مناسب برگزاری دوره و با مشارکت دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، طب ایرانی و برخی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مدرسه زمستانی بین‌ المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران

زمان برگزاری این دوره در دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و طب ایرانی از ۷ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ (۲۷ ژانویه تا ۱ فوریه ۲۰۲۴) و در دانشکده دندانپزشکی از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ (۳ فوریه تا ۷ فوریه ۲۰۲۴) خواهد بود و دانشجویان بین‌المللی، بر اساس علاقه‌مندی و رشته تحصیلی خود، یکی از دوره‌های آموزشی را انتخاب و در آن شرکت خواهند کرد.

هدف از برگزاری مدرسه زمستانی بین‌ المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی

دکتر آرمان زرگران مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف از برگزاری این دوره را معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه به‌صورت حضوری به دانشجویان دیگر دانشگاه‌های جهان در سفر علمی و فرهنگی کوتاه‌مدت به ایران و با رویکرد جذب و بازاریابی بین‌المللی عنوان کرد.

وی راه‌اندازی دبیرخانه دوره‌های کوتاه‌مدت بین‌الملل توسط معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیریت توسعه امور بین‌الملل را گام مهمی در احیای فعالیت‌های حوزه برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت پس از وقفه در دوران کرونا دانست و از تلاش همکاران در واحدهای جذب و بازاریابی بین‌المللی، پذیرش، ثبت‌نام و امور کنسولی در پیشبرد اهداف این امر تقدیر کرد.

زرگران برگزاری موفق مدارس فصلی بین‌المللی دانشگاه طی ۲ سال گذشته را ناشی از همکاری صمیمانه همه واحدهای مرتبط به‌ویژه دانشکده‌های هدف، معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل، کالج بین‌الملل دانشگاه و مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با همکاران دبیرخانه اجرایی این برنامه در مدیریت توسعه امور بین‌الملل دانشگاه دانست.

مدرسه زمستانی بین‌المللی ۲۰۲۴، چهارمین مدرسه فصلی بین‌المللی با طراحی و برنامه‌ریزی به روش متمرکز در دانشگاه است که از دو سال گذشته تا کنون با همکاری و مشارکت معاونت بین‌الملل دانشکده‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه ایرانشناسی با همکاری کالج بین‌الملل دانشگاه و اردوهای کوتاه‌مدت تهرانشناسی توسط مدیریت توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، از دیگر بخش‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این مدرسه زمستانی است.

مهلت ثبت نام مدرسه زمستانی بین‌ المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی

علاقه‌مندان به شرکت در مدرسه زمستانی بین‌المللی ۲۰۲۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند به نشانی https://en.tums.ac.ir/en/content/۱۱۶۲/tums-international-winter-school-۲۰۲۴ مراجعه کنند و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، تا تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲ (۱۰ ژانویه ۲۰۲۴) برای حضور در این دوره ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن