هزینه ثبت نام در کنکور سراسری و نحوه پرداخت آن

سازمان سنجش کشور هزینه ثبت نام کنکور سراسری و نحوه پرداخت این مبلغ را در دفترچه راهنمای خود مشخص کرده است.

به گزارش ایزی تست، داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش بابت هر گروه آزمایشی مبلغ جداگانه پرداخت و شماره سریال اعتباری دریافت می کنند.

در صورت علاقه به انتخاب رشته در دانشگاه های غیر دولتی، باید در زمان انتخاب رشته مبلغی را برای هر کدام، بصورت جداگانه پرداخت نمایید. همچنین توجه  داشته باشید که هزینه ارسال پیام کوتاه نیز از شما دریافت خواهد شد.

بنابر اعلام سازمان سنجش کشور، هزینه شرکت در آزمون سراسری در پایان مراحل ثبت نام و با کارتهای اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب دریافت میشود. در صفحه اصلی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نام ” خرید کارت اعتباری” وجود دارد.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام  در هر گروه آزمایشی مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰ (یک میلیون و سیصد هزار) ریال است که پس از پرداخت، شماره سریال اعتباری برای شما نمایش داده میشود.  آن شماره را یادداشت نمایید.

برای ثبت نام در هر یک از گروه های آزمایشی دوم یا سوم (علاوه بر گروه اصلی) نیز مبلغ جداگانه دریافت می شود (پس از پرداخت مبلغ برای هر گروه، شماره سریال جداگانه دریافت می کنید).

هزینه های متفرقه

داوطلبانی که علاقه دارند از رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نو و موسسات آموزش عالی غیر دولتی (غیرانتفاعی) هم رشته هایی را انتخاب نمایند، لازم است در زمان انتخاب رشته (نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۲) نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ ۳۶۰/۰۰۰ (سیصد و شصت هزار) ریال (برای هر مورد علاقه مندی بصورت جداگانه به رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور و یا موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی) و اعلام علاقمندی خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه مقرر گردیده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، لذا داوطلبان برای استفاده از خدمات پیام کوتاه مبلغ ۳۰/۰۰۰ (سی هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه نیز پرداخت می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن