اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور

آزمون ارزشیابی و ارتقای دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور در  ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایزی تست، به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون ارزشیابی و ارتقای دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.

روش و زمان ثبت نام در آزمون

ثبت‌نام در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود. متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه یک مرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت‌نام در این آزمون، ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال لحاظ شده است.

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه، ۲ روز پیش از برگزاری آزمون یعنی در روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

مراحل قبل از ثبت نام

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌بایست پیش از نام‌نویسی در این آزمون باید در پایگاه اینترنتی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل پرونده داده باشند. فقط افرادی که از سوی مرکز خدمات آموزشی تأیید شده باشند، واجد شرایط شرکت در آزمون ارزشیابی/ارتقاء هستند.

مدارک لازم در زمان ثبت نام

مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد جزو مدارک لازم جهت ثبت‌نام به حساب می‌آید. همچنین تمام سوابق تحصیلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و …)، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت، گذرنامه‌های جدید و در زمان تحصیل و عکس پرسنلی از دیگر مدارک لازم در زمان ثبت‌نام است.

در صورتی که مدرک دریافتی، فوق‌لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان‌نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشر شده و تمام فعالیت‌های پژوهشی الزامی است. همچنین ارائهی ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن