امضای ١۰ تفاهم نامه همکاری بین المللی در دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد

در راستای توسعه علمی

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای توسعه علمی، تحقیقاتی و آموزشی، ١۰ تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و سایر دانشگاه های جهان منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی با بیان این خبر افزود: این تفاهم نامه ها از ابتدای دولت سیزدهم با کشورهای عراق، تاجیکستان، آلمان، افغانستان و دیگر کشورها به امضا رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: آخرین تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه چاریف ترکمنستان بود که میان دکتر محمد علی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و الله وردی غفور اف رئیس دانشگاه ترکمنستان به امضاء رسید.

بدیعی با بیان اینکه اهمیت موضوع بسیار مهم سلامت در ایام بحران کرونا به‌خوبی دیده شد بحرانی که به پاندمی تبدیل شد و تمامی کشورهای جهان را درگیر خود کرد و نشان داد که سلامت مربوط به جغرافیای خاصی نیست، گفت: معتقدیم همکاری‌های مشترک در حوزه بین‌الملل موجب توسعه ارتباطات بین‌الملل و انتقال تجربیات ارزنده طرفین این قرارداد به یکدیگر می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از افتخارات ما نظام شبکه‌های بهداشت درمانمان است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سلامت را به نزدیک‌ترین نقطه به محل سکونت و کار مردم برده و پس از توسعه فعالیت‌های سلامت در داخل کشور، شاهد توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه سلامت هستیم و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با امضای قراردادهای همکاری مشترک با کشورهای مختلف جهان یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های کشور در این حوزه بوده است.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه برای همه ما که توفیق خدمت در شهر امام هشتم (ع) را داریم خدمت‌رسانی به مهمانان غیرایرانی امام رضا (ع) یک افتخار بزرگ است، اضافه کرد: ما در معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تمامی همکاران خود اعلام کرده‌ایم که قدر فرصت به‌وجود آمده جهت خدمت‌رسانی به مهمانان غیرایرانی امام رضا(ع) در حوزه‌هایی همچون دانشجویی، گردشگری سلامت و غیره را بدانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن