آغاز ثبت‌ نام و تکمیل اطلاعات ورودی‌ های دانشگاه فرهنگیان

فرآیند ثبت نام و تکمیل اطلاعات داوطلبان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرآیند ثبت نام و تکمیل اطلاعات داوطلبان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود. لازم است داوطلبان از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۸ شهریور با مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

معاونت نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان همچنین اعلام کرد که ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت این دانشگاه در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان از فردا یکشنبه ۱۹ شهریور آغاز خواهد شد.

داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای ورود به سامانه مذکور باید از «کد ملی» به عنوان نام کاربری و از «شماره شناسنامه» به عنوان رمز ورود استفاده کنند.

با ورود به به بخش کاربری داوطلبان لازم است ضمن تکمیل اطلاعات شناسایی شامل: ثبت اطلاعات شناسایی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی مقطع متوسطه و آدرس و شماره تلفن، اطلاعات و مدارک زیر را که از قبل آماده کرده اید، ثبت و یا بارگذاری کنند.

مدارک لازم برای بارگزاری در سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

مدارک شناسایی: در این بخش از پرونده لازم است فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه را با فرمت jpg و حداکثر ۲ مگابایت بارگذاری کنید.

مدارک تحصیلی: در این بخش از پرونده لازم است مدارک تحصیلی شامل تصویر کارنامه آزمون سراسری ۱۴۰۲ سازمان سنجش، تصویر ریزنمرات دوره متوسط دوم و تصویر مدرک دیپلم یا گواهی موقت را با فرمت jpg یا pdf و حداکثر ۲ مگابایت بارگذاری کنند.

هزینه شرکت در مصاحبه ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

پرداخت اینترنتی هزینه شرکت در مصاحبه ارزیابی تکمیلی به مبلغ ۲.۱۴۰.۰۰۰ ریال است که با ورود به پنل کاربری داوطلبان به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

چنانچه داوطلبان در زمینه (کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی) و در شاخص‌های تعیین شده مدارک و سوابقی دارند، اطلاعات و مدارک آن را ثبت کنند.

همچنین اگر داوطلب در زمینه (گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری) و در شاخص‌های تعیین شده مدارک و سوابقی دارد، می‌تواند اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن