کنکوری ها بعد از آزمون‌های ناموفق خود را قضاوت نکنند

رتبه ۶ برتر کنکور ریاضی ۱۴۰۲ گفت: کنکوری ها بابت نتایج نامطلوب کنکورهای آزمایشی خود را قضاوت نکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در گفتگو با محمدعلی مسچی، رتبه ۶ رشته ریاضی از تهران وی گفت: حدودا از سال یازدهم جدی تر برای کنکور خواندم. معلمان نقش مثبتی  در کنکور امسال  داشتند.

او با اشاره به اینکه سطح سوالات نسبت به آزمون‌های آزمایشی تفاوت بسیاری داشته گفت: در کنکور ریاضی، سوالات بسیار پیچیده بود البته  نه فقط در رشته ریاضی بلکه  در رشته های مختلف و حتی تجربی هم شنیدم که سطح سوالات بالا و پیچیده بود و نه تنها شبیه کنکورهای آزمایشی بلکه شیبه کنکور دی هم نبود.

مس‌چی با اشاره به بالاترین و پایین ترین درصد های کنکوری تیر گفت: بالاترین درصدم در درس فیزیک بود همچنین فیزیک را ۱۰۰ درصد و ریاضی را ۵۷ درصد زدم.

او با بیان اینکه به جز دی اولین بار بوده که در کنکور شرکت کرده، در مورد رشته مورد علاقه اش گفت: برای رشته دانشگاهی بیشتر به مکانیک فکر می‌کنم.

مس‌چی گفت: مهمترین توصیه ام به کنکوری ها این است که بابت نتایج نامطلوب کنکور های آزمایشی خود را قضاوت نکنند. من هم همیشه در کنکورهای آزمایشی رتبه برتر نبودم، گاهی اوقات این مرا خیلی اذیت می‌کرد که نتایج خوبی کسب نمی‌کردم و این فکرم را درگیر می کرد.

او در پایان گفت: امیدوارم سازمان سنجش نظارت بیشتری روی طراحی سوال ها داشته باشد و داوطلبان با سوالات عجیب روبه رو نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن