اطلاعیه تمدید زمان ثبت‌ نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

مهلت ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنج‌شنبه شانزدهم فروردین تمدید شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۱/۱۲) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز پنج‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مذکور با فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

دکتر پورعباس با بیان اینکه نوبت اول و دوم آزمون سراسری مستقل از هم بوده و ثبت نام نیز به صورت مجزا انجام می‌شود، افزود: داوطلبانی که آذر ماه سال گذشته برای نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند چنانچه تمایل به شرکت در نوبت دوم دارند حتماً لازم است در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت نام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که متقاضی پذیرش با نمرات اختصاصی هر یک از نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هستند، لازم است جهت انتخاب رشته و پذیرش در این آزمون ثبت‌نام کنند و البته این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند. افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن