شروع ثبت نام کنکور ۹۹

ثبت نام کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش ایزی تست، داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به لینک زیر نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹ اقدام نمایند.

http://register1.sanjesh.org/RGSarasari99/

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ به لینک زیر مراجعه نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ و ویرایش اطلاعات

بنا بر اعلام سازمان سنجش، زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ لغایت روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ می باشد. برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۹۹ نیز لازم است از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

نکات مهم ثبت نام کنکور ۹۹

در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی  و کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی دریافت نمایید.

در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می توانید با شماره ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۵۹ (استان البرز) و ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۶۱ (استان البرز) و ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۶۲ (استان البرز) تماس گرفته و یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ بجز ایام تعطیل.

هزینه ثبت نام کنکور ۹۹

داوطلبان بایستی انواع سریال های اعتباری (سریال ثبت نام ۱۲ رقمی به مبلغ ۳۷۰/۰۰۰ ریال و سریال علاقه مندی ۱۰ رقمی به مبلغ ۱۸۶/۰۰۰ ریال) لازم برای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایند.

آندسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی ، غیر دولتی و غیرانتفاعی می باشند می توانند قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال علاقمندی به مبلغ ۱۸۶/۰۰۰ (یکصد و هشتاد و شش هزار) ریال را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید .

داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت نام به مبلغ ۳۷۰/۰۰۰ (سیصد و هفتاد هزار) ریال را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.

داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت نام به مبلغ ۳۷۰/۰۰۰ (سیصد و هفتاد هزار) ریال را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.

شما می توانید پس از پایان مراحل ثبت نام و از طریق ویرایش اطلاعات، جهت ثبت علاقمندی ها اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن