آزمون استخدام پیمانی ۷۲ هزار نفر برای آموزش‌ و پرورش برگزار می‌شود

زمان آزمون های مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت بخشی و… مشخص شد. با موافقت سازمان اداری و استخدامی، آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش‌ و پرورش با ظرفیت ۷۲۰۹۱ نفر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، در راستای تامین نیروی آموزشی در مدارس کشور و با موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی وزرات آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت در بهمن ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

با موافقت سازمان اداری و استخدامی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

زمان آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲ آموزش‌ و پرورش

بر این اساس آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که جزئیات این دو آزمون در قالب یک دفترچه ثبت‌نام به زودی منتشر می‌شود.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

آزمون استخدام پیمانی آموزش‌وپرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر در ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن