برگزاری مراسم ازدواج ۲۵درصد زوج های دانشجو در عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:سال گذشته حدود ۲۵ درصد از مراسم ازدواج زوج های دانشجو در عتبات عالیات ، ماه عسل و سفر مشترک خود را در کربلا و نجف برگزار کردند.

مرتضی مطهری پور در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت اعزام کاروان های دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تا امروز شنبه، دوم شهریور ۹۸، حدود ۵ هزار نفر از زائران دانشگاهی در قالب ۱۲۳ کاروان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی ادامه داد: حدود ۶۴ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره از اعزام دانشگاهیان به سفر زیارتی عتبات عالیات ثبت نام کردند که  ۱۳ هزار نفر از این افراد از  ۲۷ تیر تا ۱۵ مهر ۹۸ به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در مرحله اول دانشجویان دختر مجرد، در مرحله دوم دانشجویان متاهل و در مرحله سوم دانشجویان پسر مجرد اعزام می شوند.

وی درباره استقبال زوج های دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج زوج های دانشجو در عتبات عالیات ( کربلا )گفت: در این دوره و دوره‌های پیش، بودند از دانشجویانی که برنامه ازدواج، ماه عسل و یا اولین سفر متاهلی خود را سفر زیارتی عتبات عالیات قرار دادند.

وی ادامه داد: در دو دوره گذشته حدود ۲۵ درصد از زوج های دانشجو جز افرادی بودند که آغاز زندگی مشترک، ماه عسل و یا اولین سفر متاهلی خود را در کربلا و نجف برگزار کردند.

وی افزود: دراین دوره نیز هستند دانشجویان متاهلی که زندگی مشترک خود را از کربلا آغاز کردند ولی چون این دوره به اتمام نرسیده، هنوز آمار قطعی از تعداد دانشجویان جمع آوری نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن