تصویب و برگزاری رشته کارشناسی حرفه ای کوچینگ کسب و کار در دانشگاه جامع علمی کاربردی

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، رشته کارشناسی حرفه ای کوچینگ کسب و کار در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.
به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به شرایط جدید، فرهنگ کار در حال تغییر است و سازمان‌ها به مفاهیم جدیدی از جمله رفتارسازمانی مثبت‌نگر یا رهبری روی آورده‌اند تا بتوانند عملکرد فردی را ارتقاء داده و بهره‌وری سازمان را از این طریق بهبود بدهند. وی افزود: کوچینگ علم به فعل رساندن توان بالقوه افراد است و مهارتی است که به افراد می‌آموزد با همراهی مؤثر با مخاطب و با ایجاد تعامل و خلاقیت، او را به سمت بهترینِ خودش هدایت نماید.

رشته کارشناسی حرفه ای کوچینگ کسب و کار ذیل گروه مدیریت و خدمات اجتماعی

جمالزاده در ادامه اظهار داشت: از این رو دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور پاسخگویی به نیاز بازار کار و با هدف تربیت کارشناسان زبده کوچینگ با مشارکت گروهی از متخصصان و صاحب نظران، به تدوین، تصویب و اجرای رشته کارشناسی حرفه‌ای کوچینگ کسب و کار در ذیل گروه مدیریت و خدمات اجتماعی اقدام نموده است.

سرفصل دروس رشته کارشناسی حرفه ای کوچینگ کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی

دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته با گذراندن دروسی چون کاربردهای کوچینگ در سازمان، کاربرد فناوری در کوچینگ و کوچینگ گروهی و رهبری تیمی و داشتن قابلیت‌هایی نظیر کشف شایستگی‌های فردی، ایجاد چابکی در حل مسائل گروهی، شناخت محیط‌های متقابل تأثیرگذار بر کسب و کار و کمک به صاحبان کسب و کار برای بقاء و به کارگیری تکنیک‌های کارآفرینانه در کوچینگ می‌توانند شغل کوچ کسب و کار، کوچ کار تیمی و کوچ مدیران اجرایی را احراز نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در این رشته می‌توانند ضمن مشاهده سرفصل دروس رشته مذکور در بخش سرفصل برنامه‌های مصوب در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی uast.ac.ir، در پذیرش جدید دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه که تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد ثبت نام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن