تمدید مهلت ثبت‌ نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اطلاعیه‌ی تمدید مهلت ثبت‌ نام و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سایت سازمان سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ و اطلاعیه پذیرش مربوط به آن در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۵، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای فوق به شرح جدول زیر، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان واجد شرایط پذیرش می‌رساند به‌منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۶/۱۱) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۵ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند. لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و مندرجات اصلاحات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۵، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاح رشته محل مربوط به دفترچه راهنمامهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای :

ردیف زیر گروه نام مرکز کد

رشته محل

نام رشته‌ گرایش موضوع اصلاح
۱ ۶۱۸ مرکز آموزش علمی  کاربردی شرکت صنایع غذایی مینو شرق ۲۰۶۲۲ مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) رشته محل حذف شد.
۲ ۸۰۲  مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنایع غذایی مینو شرق ۲۱۰۸۸ کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار رشته محل حذف شد.
۳ ۹۰۱  مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنایع غذایی مینو شرق ۲۱۶۵۴  کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری رشته محل حذف شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن