نتایج اولیه رشته های آوایی جشنواره قرآن و عترت اعلام شد

در نتایج رشته آوایی جشنواره قرآن : اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری در رشته های تحقیق و ترتیل خواهران در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، در بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۱۱ هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند.

در این جشنواره در رشته تحقیق هزار نفر، در رشته ترتیل ۳ هزار نفر، در حفظ سوره نباء هزار و ۲۰۰ نفر، در رشته حفظ یک جزء هزار و ۲۰۰ نفر، در رشته حفظ ۳ جزء ۳۰۰ نفر، در رشته حفظ ۵ جزء ۴۰۰ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء ۲۰۰ نفر، در حفظ ۱۵ جزء ۱۷ نفر، در حفظ ۲۰ جزء ۱۰۰ نفر، در حفظ کل قرآن ۱۰۰ نفر، در رشته اذان ۶۰۰ نفر و رشته دعا و مناجات ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

رشته حفظ سوره نباء و حفظ ۳ جزء قرآن کریم تنها در مرحله دانشگاهی برگزار شد و از برگزیدگان نتایج رشته آوایی جشنواره قرآن این دو رشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی تقدیر می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده بیشترین متقاضی را در این بخش از جشنواره داشته است و پس از آن دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه با ۸۰۰ نفر و تهران با ۷۰۰ نفر بیشترین شرکت کننده را در بخش آوایی داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن