ارائه تسهیلات جدید به برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت از ارائه تسهیلات جدید به برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پروین پاسالار در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور که امشب در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به تسهیلات برگزیده المپیاد دانشجو پزشکی گفت: در ۶ حیطه ای که در این دوره از المپیاد علمی دانشجویی برگزار شده ایده های بسیاری مطرح شده است و مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از ۶۰ ایده حمایت می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۱۱ سال از المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی گذشته است درخواست می کنیم که این المپیاد به کشورهای همسایه نیز تسری پیدا کند.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت یادآور شد: امسال برای تسهیلات برگزیده المپیاد دانشجو پزشکی امتیازات بیشتری درنظر گرفته شده است.

وی افزود: با مکاتبه با بنیاد ملی نخبگان قرار شده است علاوه بر دارندگان مدال طلا، دارندگان مدال های نقره و برنز نیز می توانند از بخشی از امتیازات استفاده کنند.

پاسالار یادآور شد: در حیطه وزارت بهداشت نیز امکان تحصیل در رشته آموزش پزشکی برای برگزیدگان در حیطه های انفرادی و گروهی مقرر شده است.

وی گفت: همچنین به زودی مراحل پایانی مصوبه امکان ورود مستقیم دارندگان مدال نقره در دوره دستیاری طی می شود و این دانشجویان می توانند از امکان ورود مستقیم از پایان دوره پزشکی به آزمون دستیاری استفاده کنند.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دانشجویان لیسانس برای ورود به دوره کارشناسی ارشد می توانند از امتیازات المپیاد استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن