اعلام نتایج پذیرش نیمه متمرکز کنکور ۹۷ سراسری

اعلام نتایج پذیرش نیمه متمرکز کنکور ۹۷ سراسری در روز پنج شنبه انجام شد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف نیمه متمرکز کنکور ۹۷ امروز پنجشنبه ۲۰ دی ماه اعلام شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های نیمه متمرکز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و رشته های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در آزمون سراسری ۹۷ امروز ۲۰ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

وی افزود: تعداد ۴ هزار و ۱۱۳ نفر در این رشته ها پذیرفته شده اند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۸ نفر زن و ۲ هزار و ۴۲۶ نفر مرد هستند.

توکلی یادآور شد: کلیه پذیرفته شدگان باید بر اساس برنامه زمانی که همراه با اطلاعیه فهرست اسامی منتشر شده، از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه برای انجام مراحل ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی باید یک هفته بعد از اعلام نتایج مدارک خود را برای سایر مراحل گزینش به مراکزی که در اطلاعیه ثبت نام اعلام می شود ارسال کنند و در سایر مراحل شرکت کنند. عدم شرکت افراد پذیرفته شده در سایر مراحل به منزله انصراف تلقی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن