زمان ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه خبر داد؛

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد زمان ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد از ۱۰ تیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران صلواتی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از روز ۱۰ تیرماه لغایت ۱۰ مردادماه نسبت به ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی نیمسال اول (مهر) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اقدام کنند.

زمان ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشگاه آزاد

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: متقاضیان میهمانی و انتقالی می توانند با مراجعه به سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir و با مطالعه آیین نامه نقل و انتقالات، درخواست خود را ثبت کنند.

قوانین مربوط به ثبت درخواست نقل و انتقال در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد تاکید کرده است؛ تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن صرفا در زمان مقرر با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.

همچنین ثبت درخواست در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی میهمانی و انتقال ایجاد نمی کند و تصمیم نهایی پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده و احراز شرایط آیین نامه توسط مراجع مربوط خواهد بود.

پس از اتمام زمان ثبت درخواست میهمانی و انتقال، امکان ویرایش درخواست (ضابطه و تبصره انتخابی، واحد مقصد) در سامانه وجود ندارد. همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که درخواست آنان مورد موافقت قرار نگرفته است، ثبت درخواست جدید مشروط به ثبت انصراف از درخواست قبلی میسر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن