آغاز تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶ از امروز

مهلت تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۶ از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهلت تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ از بعداز ظهر امروز آغاز می‌شود.

بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی آزمون فوق علاوه بر ظرفیت‌های‌ مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲)، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت جدید کرده یا متقاضی تکمیل ظرفیت بعضی از رشته‌های خود شده‌اند، لذا تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی یا بیشتر از یک (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ و سایر اطلاعیه‌های مربوط، از امروز ‌شنبه چهارم آذرماه تا ‌شنبه ۱۱ آذرماه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

در آن دسته از رشته‌های تحصیلی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد، متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام و درجلسه آزمون حاضر بوده یا نبوده­‌اند یا حتی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند متقاضی شوند. آن دسته از داوطلبانی قبلاً در آزمون سراسری، ثبت‌نام و شرکت نکرده‌اند، می‌بایست برای ثبت‌نام پس از واریز مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ (دویست هزار) ریال بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن