تصمیم جدی دانشگاه آزاد برای تفکیک کنکور سراسری از سازمان سنجش

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تصمیم جدی مدیران ارشد این دانشگاه برای تفکیک آزمون‌های مقاطع مختلف از سازمان سنجش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره تفکیک آزمون‌های دانشگاه آزاد از آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مسئولان دانشگاه آزاد نظیر فرهاد رهبر و رهایی در این زمینه جدی هستند و به همین دلیل هیئت رئیسه مصوبه‌ای را در این باره داشت تا معاون پارلمانی دانشگاه این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: قرار شده است معاونت پارلمانی دانشگاه با همکاری نمایندگان مجلس، طرح دوفوریتی برای جداسازی آزمون‌های سازمان سنجش از دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و تقدیم هیئت رئیسه مجلس کند تا در مجلس درباره آن تصمیم گیری شود.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیاری از داوطلبان اکنون نگران ثبت‌نام در آزمون‌های مختلف نظیر دکترا هستند، توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت‌نام خود را از طریق سازمان سنجش انجام دهند،‌ اگر ما توانستیم قانون را از طریق نمایندگان مجلس اصلاح کنیم، اطلاعیه‌ای خواهیم داد و آزمون‌ها را از یکدیگر تفکیک خواهیم کرد.

شاهانی ادامه داد: اگر هم برنامه ما برای تفکیک آزمون‌ها به نتیجه نرسید، سازمان سنجش آزمون را برگزار می‌کند و ما هم مصاحبه دوره دکترا را انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. من که شدیدا موافقم
    قبلا خدایی نکرده سر جلسه کنکور سرت در می گرفت لااقل امیدی به ازاد بود
    الان همش یه شبه به باد میره !

  2. ای بابا
    حالا مثلا جدا بشه که چی بشه
    مهم کاره که گیر نمیاد
    آزاد هم الان فقط پزشکیاش خوبه که اونم الان هم پر پره و اونم رتبه عالی میخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن