امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و غیر انتفاعی در سال ۹۶

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت مؤسسات غیردولتی و دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۶ امروز ۳۰ آبان ماه پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی‌ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی‌ پیش‌بینی شده تکمیل ظرفیت‌ پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون‌ سراسری سال ۹۶ مؤسسات‌ غیردولتی  و دانشگاه‌ پیام نور که از ۲۹ مهر‌ ماه آغاز شده است تا پایان امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت‌ حتی داوطلبانی‌ که در مرحله انتخاب رشته‌ ثبت‌نام نکرده‌ نیز می‌توانند در تکمیل ظرفیت‌ کد رشته‌ محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و همچنین داوطلبان باید‌ با در دست داشتن مدارک لازم به محل قبولی خود مراجعه‌ کنند‌.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه داو‌طلبانی که تا پایان ۳۱ شهریور ماه ۹۶ مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم‌ و یا پیش‌دانشگاهی نظام جدید خود را اخذ کرده می‌توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و مؤسسات‌ غیردولتی شرکت‌ کنند‌، افزود: اگر امکان تشکیل کلاس‌ برای آن دسته از داوطلبان‌ برای ترم‌ دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ باشد‌ داوطلبان علاقمند باید‌ تا پایان ۳۰ بهمن‌ ماه ۹۶ مدرک‌ دیپلم متوسطه نظام قدیم و یا پیش‌دانشگاهی نظام جدید خود را اخذ کرده باشند تا اجازه‌ تحصیل به این افراد‌ داده شود‌.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن