۹۲۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ را دریافت کردند

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تا کنون ۹۲۰ هزار نفر برای دریافت کارت آزمون سراسری اقدام کردند که این تعداد با احتساب کارت نفراتی است که در دو یا سه گروه آزمایشی (گروه هنر یا زبان‌های خارجی یا هر دو) شرکت کردند و باید دو یا سه کارت دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر در گفتگو با دکتر علیرضا کریمیان: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ فرصت دارند کارت خود را تهیه کنند.

به ازای هر گروه آزمایشی داوطلب باید یک کارت جدا پرینت بگیرد

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با ورود به کاربری خود از طریق این https://my.sanjesh.org/login درج کدملی/ شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.

مدارکی که باید با خود سر جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ ببرید

کریمیان افزود: داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

تعداد کل ثبت نام کنندگان کنکور

وی گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر است که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۶۱ درصد زن و تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر معادل ۳۹ درصد مرد هستند.

تاریخ و ساعت برگزاری آزمون های سراسری ۱۴۰۲

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن